Pakiet Adres
59PLN
29PLNmiesięcznie
354
zł zamiast 708 zł
przy płatności z góry
za 12 m-c
* lub 89 zł przy płatności miesięcznej
- ✔️ Adres siedziby firmy
- ✔️ Adres do korespondencji
- ✔️ Obsługa otrzymywanej poczty (informacja o nowej korespondencji otrzymasz w ciągu 24h na wskazany adres e-mail)
- ✔️ Przechowywanie korespondencji do 3 miesięcy
- ✔️ Możliwość używania adresu na materiałach promocyjnych firmy i stronie internetowej
- ✔️ Możliwość wysłania zgromadzonych dokumentów pod wskazany adres (koszt przesyłki kurierskiej + 5,00 zł netto + VAT)
- ✔️ Możliwość zeskanowania korespondencji przychodzącej (2,00 zł netto + VAT za stronę)
lub wybierz abonament miesięczny
NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANY
Pakiet Adres +
99PLN
49PLNmiesięcznie
594
zł zamiast 1188 zł
przy płatności z góry
za 12 m-c
* lub 139 zł przy płatności miesięcznej
- ✔️ Adres siedziby firmy
- ✔️ Adres do korespondencji
- ✔️ Obsługa otrzymywanej poczty (skan nowej korespondencji otrzymasz w ciągu 24h na wskazany adres e-mail)
- ✔️ Dostęp do indywidualnego konta w panelu klienta
- ✔️ Przechowywanie korespondencji do 3 miesięcy
- ✔️ Możliwość używania adresu na materiałach promocyjnych firmy i stronie internetowej
- ✔️ Możliwość wysłania zgromadzonych dokumentów pod wskazany adres (koszt przesyłki kurierskiej + 5,00 zł netto + VAT)
lub wybierz abonament miesięczny
Pakiet Prestiż
139PLNmiesięcznie
płatność z góry za 12 m-c
* lub 169 zł przy płatności miesięcznej
- ✔️ Adres siedziby firmy
- ✔️ Adres do korespondencji
- ✔️ Obsługa otrzymywanej poczty (skan nowej korespondencji otrzymasz w ciągu 24h na wskazany adres e-mail)
- ✔️ Dostęp do indywidualnego konta w panelu klienta
- ✔️ Przechowywanie korespondencji do 3 miesięcy
- ✔️ Możliwość używania adresu na materiałach promocyjnych firmy i stronie internetowej
- ✔️ Możliwość wysłania zgromadzonych dokumentów pod wskazany adres (koszt przesyłki kurierskiej + 5,00 zł netto + VAT)
- ✔️ 3h Sali konferencyjnej
lub wybierz abonament miesięczny
*Promocja na pakiet Adres i Adres+ jest jednorazowa i dedykowana wyłącznie nowym klientom
Pakiety wirtualnego biura
Wirtualne biuro we Wrocławiu umożliwia założenie i prowadzenie firmy w ścisłym centrum miasta, bez konieczności wynajmowania kosztownej powierzchni biurowej i podpisywania długoterminowej umowy. Siedziba firmy w Centrum podnosi zarówno jej prestiż jak i wiarygodność. Nasze wirtualne biuro we Wrocławiu mieści się zaledwie 1 km od wrocławskiego Rynku.
Wirtualne Biuro Wrocław
Wirtualne biuro we Wrocławiu umożliwia założenie i prowadzenie firmy w ścisłym centrum miasta, bez konieczności wynajmowania kosztownej powierzchni biurowej i podpisywania długoterminowej umowy.
Siedziba firmy w Centrum podnosi zarówno jej prestiż jak i wiarygodność. Nasze wirtualne biuro we Wrocławiu mieści się zaledwie 1 km od wrocławskiego Rynku.
Wirtualne biuro Wrocław w BLW Corp to idealne rozwiązanie dla istniejących i przyszłych firm, które chcą obniżyć koszty związane z wynajmem powierzchni biurowych.
Jeżeli:
- planujesz założyć firmę pod prestiżowym adresem (1km od wrocławskiego rynku) we Wrocławiu
- chcesz mieć inny adres firmy niż Twoje miejsce zamieszkania
- planujesz otworzyć oddział spółki z o.o. we Wrocławiu
- chcesz obniżyć koszty wynajmu i utrzymania biura
- nie masz czasu na odbieranie korespondencji firmowej
to Wirtualne Biuro w BLW Corp jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem.
Wynajem sali konferencyjnej
Na terenie biura udostępniamy salę konferencyjną – do dyspozycji dla naszych Klientów, na pojedyncze lub cykliczne spotkania. Sala może pomieścić do 8 osób. Podczas spotkań możecie Państwo korzystać z pozostałych zasobów biurowych – kuchni, łazienki, drukarki, skanera, Internetu bezprzewodowego. Państwa gości przyjmie nasza recepcja.
Księgowość
Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, oferujemy Państwu usługę prowadzenia księgowości. W naszym biurze mogą Państwo zostawić/odebrać dokumentację księgową. Po wcześniejszym umówieniu się, jest możliwość rozmowy z obsługującą Państwa firmę Księgową. Cennik ustalany jest indywidualnie, dla każdego klienta, w zależności od ilości dokumentów.